Amerika különböző részein pánik tört ki az Armageddon közeledtével: nézzük meg, mi zajlott le!

Az "Armageddon" című film hirdetése igencsak riasztó hatással volt az emberekre annak idején.
1998 izgalmas évnek számít a katasztrófafilmek világában, hiszen mindössze néhány hónap eltéréssel két, rendkívül hasonló témát feldolgozó film is debütált, amelyek a Föld lehetséges végzetét állítják középpontba. Az egyik alkotás, a Deep Impact, egy sötétebb hangulatú drámát kínál, míg a másik, az Armageddon, olyan sztárokat vonultat fel, mint Bruce Willis, Ben Affleck, Billy Bob Thornton és Liv Tyler, és inkább a látványos akcióra helyezi a hangsúlyt. E két film találkozása a mozi történetében nem csupán a különböző megközelítéseket, hanem a közönség érdeklődését is felkeltette.
Furcsa, de mindkét film fogadtatása igencsak vegyes volt a kritikusok körében. Különösen a Michael Bay által rendezett Armageddon, amely nemcsak a mozikban aratott sikert, hanem egy sor Arany Málna jelölést is begyűjtött, ami a legrosszabb filmes teljesítmények "elismerése" – a szerk. – volt. Ennek ellenére a közönség körében jó népszerűségnek örvendtek, hiszen a mozipénztáraknál nem vallottak kudarcot. Az Armageddon ráadásul annyira hatásos marketingkampányt futtatott, hogy az emberek szerte az Egyesült Államokban pánikba estek, sokan tényleg úgy vélték, hogy közelgő katasztrófa fenyegeti őket.
A megjelenés előtt ugyanis Los Angeles, Chicago és Las Vegas belvárosában hatalmas Armageddon-plakátok lepték el a házak falait, amik úgy néztek ki, mintha egy meteorit ütötte volna át az épületet. Az autókból nézve annyira élethű volt a látvány, hogy sokan rátapostak a fékre, hogy jobban megnézhessék, mit is látnak valójában. Egy Los Angeles-i építészeti emlékeknek szentelt Facebook-csoportban többen fel is idézték, hogy forgalmi dugók alakultak ki a plakátok miatt, a kampány pedig úgy tűnik, elérte a célját, hiszen így senki nem akart lemaradni a bemutatóról.
A New Line korábbi marketingvezetője így emlékezett vissza a kampányra:
Rendkívül ötletes volt, remek példa arra, hogy lehet igazán jól használni a kültéri kampányokat. A legtöbb óriásplakát csak kinagyított poszter, de itt a látvány igazi attrakcióvá vált"
- magyarázta, a már-már háromdimenziós hatást keltő poszterekről.
A The Hollywood Reporter később kiemelte, hogy az ilyen jellegű hirdetések a 9/11-es tragédia után valószínűleg sosem kaptak volna zöld utat, de abban az időben ez volt a téma, amiről mindenki beszélt. Ez a reklám figyelemfelkeltő, díszes és hangos megoldás volt, éppen olyan, mint amilyen a film végül elkészült.