Megérkezett a legújabb francia luxusautó, a DS N°8, amelynek ára végre napvilágra került. Ez a lenyűgöző jármű nemcsak a stílusával, hanem a 750 kilométeres hatótávjával is lenyűgöz, így igazi élményt kínál a sofőrök számára.


Az akár 750 kilométeres hatótávú vadonatúj villanyautó többek közt nyakfűtéssel kényezteti utasait.

A Citroën márkából néhány évvel ezelőtt kiemelkedett DS Automobiles tavaly év végén bemutatta legújabb prémium modelljét, a N°8-at, amelyet Párizsban alaposan megismerhettünk. Ez az új zászlóshajó jelenleg még nem elérhető Magyarországon, azonban a gyártó hazájában már kapható.

A Pallas verzióval ellátott alapmodell, amely 230 lóerős teljesítménnyel és elsőkerék-hajtással rendelkezik, 550 kilométeres hatótávval büszkélkedhet. Az ára 59 200 euró (kb. 23,9 millió forint), amely tartalmazza a 20%-os helyi adót is.

A Pallas Long Range változata lenyűgöző 245 lóerős teljesítménnyel és 750 kilométeres hatótávolsággal büszkélkedik. Az alapár ennek a modellnek 63,300 euró, ami körülbelül 25,5 millió forintot jelent.

Étoile kivitelben 66480 eurón (26,8 millió forint) nyit a 230 lovas és 527 kilométeres hatótávú N°8, melynek 245 lóerős és 714 kilométeres hatótávolságú verziója 70900 eurótól (28,6 millió forint) indul.

A csúcsmodellt a 350 lóerős összkerék-hajtású N°8 Étoile képviseli, amely lenyűgöző 664 kilométeres hatótávval rendelkezik. Az autó nyitóára 74 600 euró, ami körülbelül 30,1 millió forintot jelent.

Az új DS sziluettje, amely harmonikusan ötvözi az SUV, sportkombi és szedán jellemzőit, egyedi megjelenést kölcsönöz a gépjárműnek. Ez a figyelemfelkeltő dizájn, amely Olaszországban készült, könnyedén eszünkbe juttathatja a Citroën C5 X-et és a Peugeot 408-at, azonban sajátos karakterével és stílusával mégis megállja a helyét a versenytársak között.

A világító hűtőmaszkos és front emblémás modell akár 520 méterre elvilágító karakteres fényszórókat és hosszan elnyújtott V-alakú menetfényeket vonultat fel, ezenkívül pedig a látványos 19-21 colos felnik, a rejtett kilincsek, a Focal hi-fi, a nyakfűtés és a kupészerű hátsó rész mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Related posts