Egy szakértő éles kritikát fogalmazott meg Meghan Markle-ről: "Meghannak van egy különös tehetsége ahhoz, hogy minden helyzetet elrontson." - Life

Tina Brown, a Vanity Fair egykori főszerkesztője éles bírálatot fogalmazott meg Meghan Markle legfrissebb Netflix-sorozatával kapcsolatban. Brown véleménye szerint a hercegné produkciója a legrosszabb időpontban debütált, és azt a benyomást kelti, hogy idealizált, hamis képet mutat a valóságról.
Meghan Markle legújabb sorozatát, a "With Love, Meghan" című produkciót ismét komoly bírálatok kereszttüzébe került. Legutóbb Tina Brown, a neves Vanity Fair magazin egykori főszerkesztője osztotta meg véleményét, amelyben éles kritikát fogalmazott meg a hercegnével kapcsolatban, hírlevelében.
Brown úgy fogalmazott: "Tévedhetetlen ösztönnel a tévedésekhez - Meghan hamis tökéletességről szóló műsorral állt elő, éppen akkor, amikor a korszellem élesen ellene fordult." Az újságíró szerint Meghan Markle problémája az, hogy sosem tudott igazán hiteles lenni.
- fűzte hozzá.
Brown már a sorozat első pillanatait sem találta ígéretesnek. "A With Love, Meghan sosem tudja feledni azt a nevetséges nyitójelenetet, ahol Meghan egy fátyolos méhészruhába bújva suttog a méhészével a méhek csodálatos világáról" - vélekedett Brown, aki szerint a produkciót már a kezdetektől fogva komoly hiányosságok kísérik.
A szerkesztő véleménye szerint Markle és Harry herceg súlyos döntést hoztak, amikor otthagyták királyi pozícióikat, és Kaliforniába költöztek. Brown úgy gondolja, hogy érdemes lett volna megvárniuk II. Erzsébet királynő 2022-es elhunytát. "Meghanak csupán annyit kellett volna tennie, hogy csendben marad, és várakozik. Pár évig nyugalomban élni, családot alapítani, és figyelemmel kísérni a csodás királyi ingatlanokat, amelyek hamarosan elérhetővé válnak" - fogalmazott Brown. "Amint Vilmos herceg a walesi herceg szerepébe lépett, számíthattak volna a jelentős eseményekre és a vörös szőnyeges megjelenések sorára."
Brown véleménye szerint Meghan Markle, aki 43 éves, túlzottan türelmetlen, és férjével együtt folyamatosan arra törekszenek, hogy még inkább eltávolodjanak a királyi családtól. A szakértő Markle életmódmárkáját, az American Riviera Orchardot, amely most már As Ever néven fut, szintén bírálta. Kérdésekkel illette a megközelítést: "Ki az, aki bejelent egy új életmódmárkát, majd hírességeket keres meg, hogy népszerűsítsék az eperlekvárját, anélkül, hogy előzetesen megfelelően tájékozódna a védjegy elérhetőségéről?"