Szó sem lehet arról, hogy az öregedő milliomosok lennének a vásárlók: a Rolls-Royce elektromos modelljeit 35 éves fiatalok szerzik be.

Tizenöt év alatt 56-ról 42 évre csökkent a Rolls-Royce vásárlóinak átlagéletkora, de az új, tisztán elektromos Spectre modell ennél is radikálisabb fordulatot hozott: a The Drive szerint azok, akik első Rolls-ként Spectre-t vásárolnak, mindössze 35 évesek. Ráadásul a modell összességében is 40 százalékban új vásárlókat hozott a márkának.
Jon Colbeth, a luxusmárka észak-amerikai elnöke úgy véli, hogy a fiatalok iránti érdeklődés nem pusztán véletlen. A Spectre az első olyan modell, amely nem csupán technológiai újításaival, hanem dizájnjával és személyre szabhatóságával is kifejezetten a modern, technológia iránt érzékeny generációk igényeit szolgálja ki.
"Új technológiák, új anyagok, új dizájn, mind szerepet játszanak" - mondta Colbeth. "A technológia fontos a fiatal vásárlók számára, és ezért keltett nagy visszhangot a Spectre azok körében, akik első Rolls-Royce-ukat szeretnék megvásárolni."
A járműben háromszor annyi fedélzeti számítógép működik, mint a korábbi modellek esetében, miközben a karosszéria merevsége 30 százalékkal növekedett. Ez a fejlesztés nem csupán technológiai előrelépést, hanem a márka életében egy új generáció kezdetét is jelenti. A Spectre valóban megfelel annak a kijelentésnek, miszerint "Ez a mindent megváltoztató Rolls-Royce."